BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Cute Ghost 5

Friday, August 20, 2010

What happen to me??????????

Hei,Airin x thu lah knapa ngan Airin hari nie...Airin pusing kanan Airin gelisah,pusing kiri pun Airin gelisah gak...dari Airin baring,Airin bngun,Puas rumah nie Airin tawaf pun tetap gelisah...Sakit pale lak mencucuk-cucuk..urmmmm..Smlm mujur x pengsan sbb sakit ulu hati kembali lagi...Airin x bgun sahur and Airin tetap gak pose...hhihiii...Truklah akibatnyer...hohoho...btw,Hati Airin x sdap...rse runsing tapi x thu runsing sal pe...Klu Airin runsing sbb family,family Airin ok jer,sbb peminat Airin,buat pe nak runsing sal diaorng lak...Damn!!!Ke Airin nie jelous?btw,jelous ngan sapa?Ngan kwn2?mne der Airin jelous ngan dyeorng...Hbs tu ngan sapa?sob2....eiii,sengal!!!Ke Airin gram ngan apa yg berlaku kat achik?huh....x kan Airin cemburu ngan perempuan yg achik cerita tu?wow,DAMN!!!!!!No Way!!!..Apa benda semua nie....huh..biar btul klu Airin cemburu sbb tu?Huish,jgn lah cemburu2...hahhahaha...nonsense!!!..Tapi sbb pe erk Airin nak cemburu?plik2..
Sblu nie Airin x pernah nak cemburu kan orng coz bgi Airin tu hak dye tapi skrang mcm ne leh timbul perasaan cemburu nie?hurmmmmm!!!! I HATE THIS FEEL

0 comments: