BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Cute Ghost 5

Wednesday, March 9, 2011

(✿◠‿◠) TAG FORM PUTUT (✿◠‿◠)

Hyep...xd Airin dpat tag dri bdaq PUTUT..hehe..Ok2...Lets answer question:
1. Adakah anda rase hot ?

Tak Rasa pape pun (:

2. Upload gambar wallpaper / pic yang anda guna sekarang


3. Cerita pasal gambar .
Nie Pic First time aku pkai spec..ntah apa lah komen dyeorng tgk aku pkai spec..hehe..last2 
aku mdpat sambutan yg mnarikk  pabila gmbar nie rmai yg LIKE <3 <3 <3
Korang x SKE?? Ader Aku ksah??

4. Bile kali terakhir makan ayam ?

Apa punya soalan nie??hehehe..Last aku mkan ayam bru jer xd..haha..Mama aku msak Ayam masak merah ..Ngee :D

5. Lagu terakhir yang anda dengar .

Lagu tema blog aku nieh..CINTA ITU BUTA - ARMADA..Layan Hbis..Masyuk2..haha

6. Apa yang anda fikir selain menyelesaikan tag ini 

Mana B saya nie??Ouchh..Lupe..dye ader Class..ngee :D


7. Selain nama sendiri , anda dipanggil ape ?

Airin..Akak..Kak Airin..Si Comel(aishh..perasan lak)..Adq(Abng saya pnggil)
Rin(bdak2 yg mlas nak pnggil Airin) and Baby(haha...sapa yg panggil tu erk??Of course lah my B)

8. Tag 8 orang

Adoi...Aku nak Tag Sapa nie??..Sapa nak Tag nie sila Angkat Tangan Then Tag sendiri.. ngee :D
To VVIP:
MY B,PUTUT,JIEHA,KOPIAH,CUA,YANIE, 
 KYRA & UMI

9. Siapakah no. 1 anda ?

My B..Pencury Haty Si Blogger..hehe :D..

10. Katakan sesuatu tentang no. 5 

Hoi2..Dah2 lah Wat Math jer..Jom ikut Jieha gi Ronda skolah.. haha :D

11. Orang no. 3 berhubungan dengan sape ?

Dye berhubung ngan Abe Sabah..alololorhh..SWEET DEAR..

12. Bagaimana pula dengan no. 4 ?

Dye dgn Kwan aku tu lah..Sapa lagi..Alolorh..Putut..ngee :D

13. Pesanan buat no. 6 

Hye Dear..Sal Talam DuA Mke tu secrect Tau..Jnji2..

14. Kata - kata cinta buat no. 2 .

Saya x main Cinta dgn dye,So saya x der ayt2 cinta ngan dye..

Saya main belash2 jer..Biar Buah Haty Dye mngamuk..haha :D





15. Adakah no. 7 dan no. 8 ada persamaan ?

Bnyak persamaan dyeorng..Salah stunyer..Gler ngan Cter2 KOREA &JAPAN..
Excited nak jmpa pelakon BOYS OVER FLOWER :
Saya nak jmpa dua dri kiri..coz dye sgt comell..KIM BUM..ngee :D

16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tangged no. 1 .
Sweet like cadbury,Buah Haty Saya,Caring..Baik..Funny..
P/s: Asal mnta 5 jer..Mnta lah lbih2 skit... haha (:


17. Persamaan antara kambing dan lembu .

Dua2 ekor binatang nie ader 4 kaki,ader hidung,muke,mata,telinga,ekor and bulu..

18. Perasaan ketika jawab tag ni 

Agak plik..coz tba2 tnya sal persamaan kambing dan lembu (:


19. Adakah anda tahu Rizman itu sengal ?

Sapa tu Rizman??Aku kenal ke??..No Comment coz x knal dye langsung..
SUMPAH (:

20. Gay or Les ?

Saya Plih MAK NYAH...haha..

Perhhhh..skitnyer soalan..pnat gak jari jemari aku nie duk mnaip semua jwapan nie..
Aku nsihatkan lpas nie bgi lah smpai 1001 soalan..Ngee :D

P/S: YEAH!! EXAM HBIS..CUTI SATU HARI TANPA STUDY..YEAH!!!












0 comments: