BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Cute Ghost 5

Wednesday, September 8, 2010

di kuantan...and on the way nak balik terengganu

Hyep,alhamdulillah airin sampai di kuantan pagi tadi pada pukul 6 pagi...so skjap lagi airin nak bertolak ke terengganu lak...smlm dlm kete mmg membsankan,mnunggu lama utk tiba..kepala pun dah berdenyut sgt...mujur lah hari nie dah ok sikit...hihihhi....Airin nak on the way kat terengganu so x leh  lah nak menaip lama....rindu dkat Wan...Wan(my grandmother),i'm miss u so much..owh,nanti ader masa Airin update pic airin time raya...wait!!!hahahaha...Hurmmm,ader sorang lagi yg airin rindu sgt2 tapi...sssshhhhh,snyap2 sudah...korang pasti thu sapa kan orng tu....sapa yg thu sssshhhh....hahahaaha..ok lah airin ader bnda nak wat lu,nak kmas baju jap....doakan airin tau..

p/s;to achik(klu bce)jgn main mercun tau!!!huhuhuhuu

0 comments: