BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Cute Ghost 5

Sunday, August 8, 2010

sUKA ATI JER TUDUH AKU X KISAH...aku x pduli..

Ya Allah,tabahkan lah hati aku nie...klau ikut kemarahan aku...dah lama aku memakinya....Mulut dia x der insuran mengatakan aku x ksah dgn apa yg berlaku stlah dia mainkan perasaan....Wow,so good...sdih aku mndgrnya...time nie aku btul2 ingin seseorng mnenangkan aku...hurmmm...sdih gler...snang sngat dia tuduh aku mcm x der perasaan...hurmmm..Fine!!!aku thu dia dah ader Gf so blhlah berlagak dgn aku...huh?hidup x semestinya indah,kadang-kadang memeritkan dir terutamanya CINTA...nampak manis di luar,di dlm kemanisan itu bnyak keperitan yg berlaku dan akan berlaku....Cinta yg abadi sahaja yg akan kekal...Cinta Abadi adalah cintaku kpda Allah utk selama-lamanya...Semoga cinta Abadi ini akan kekal shingga bila2 di dlm diriku ini...Amin.....

0 comments: