BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Cute Ghost 5

Friday, August 6, 2010

Saya sayang cikgu(jasamu akan ku kenang)

7/8/2010
Hari nie Aku terpaksa pergi ke sekolah dalam keadaan yg sakit walaupun emak aku sudah mlarang dari pergi ke sekolah...Aku terpaksa berkeras utk pergi  kerana hari ini mempunyai subjek yang aku gemar dan subjek ini sekaligus boleh melayakkan diri aku utk masuk ke Matrikulasi...Subjek tu adalah ADD MATH,BAHASA MELAYU,CHEMISTRY,ICT...lorhhh...rugi x blajar...tapi mmg dah rugi pun....Tadi muka aku terlalu pucat and sakit aku kembali lagi....aku x dpat beri tumpuan kat apa yg ckgu ajar...Mujurlah Allah mngirimkan seorang cikgu yg rapat dgn aku utk membantuku ktika itu...Thanks to Cikgu Sakinah kerana sudi menghantar saya pulang ke rumah dalam keadaan diriku yang sedang sakit...TERIMA KASIH CIKGU.....Jasamu ini akan ku kenang....

0 comments: