BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Cute Ghost 5

Friday, August 13, 2010

Finally...hbis gak....TERENGGANU!!!!CAMERON!!!!!!!!!!!!!!!

hip...hip...Gi skolah bwe GOOD NEWS,my parents bagi Airin gi CAMERON.. Blan 10 nie nak gi Cameron wit my frenz....hahhahaha
x sabar rsenyer...jln2,shopping,have fun but klu ader bf lagi best kan?blh msj2...
eh,apa yg aku pikir nie...lpekan,lpekan smua tu...tukar topik lak...
alhamdulillah,xd pagi aku bertugas sbgai MC d perhimpunan tu sdah pun habis....wow,that great...Jgn kna lgi bnda tu sudah...hahhahahah
cikgu gak ader kata bln 10 nie ader wat lawatan kat BUKIT CERAKAH utk para pengawas jer mcm aku...nice,x sabar rsenyer nak pergi...iNsyaallah,thun nie Airin akan blik Terengganu utk beraya,,,rindunyer kat Wan,Daniel....klu jumpa si Daniel pujaan hati tu,dah lme Airin pluk2 wat cam teddy bear Airin...Cumill sgt2...
X sabar rsenyer nak sambut raya walaupun msih lme lagi...hiihhihi
p/s:Daniel is my nephew,huhuhuu....b'umur 2 thun...bkn bf airin k...i'm single..blum di taken oleh sesiapa pun..hiihihi

0 comments: